Категория

7 свежи идеи за лесна и здравословна закуска през лятото

02

Идеалната закуска трябва да е балансирана и да притежава всички основни хранителни вещества като въглехидрати, протеини, полезни мазнини, витамини, минерали и фибри. Сутрешната закуска трябва да осигурява 15% от необходимата енергия за деня. Добрият избор изисква нискогликемични храни, които са лесно усвоими от организма. Бисквитите или енергийните барчета са нелошо решение, но помнете, че техният ефект отминава бързо, отключвайки наново чувството за глад и желанието да похапнете нещо сладко.

Профарма Онлайн Ви представя няколко съвета за балансирана, лека и пълноценна закуска, която е подходяща не само за летния сезон, а и за цялата година.

1. Бадеми и свежи плодове 

Бадемите са синоним на нещо здравословно, защото шепа от тези ядки доставя 6 г протеини. Както всички други ядки, и за тях се препоръчва да ги накиснете от предишната вечер във вода, а на следващия ден да ги изсушите във фурната на ниски градуси, без да слагате сол или захар. Добавете свежи плодове като ябълка, боровинки или ягоди и ще получите едно от най-здравословните ястия за началото на Вашата сутрин.

6093401_JanFe_0223

 2. Твърдо сварени яйца със зеленчуци

Твърдо сварените яйца cа лесна и бърза закуска, когато времето Ви е ограничено. Те съдържат едва 85 калории, но доставят солидните 7 г протеини. Белтъците често са основа на здравословното хранене,

5

3. Сандвич с риба тон и зеленчуци

Вземете консервирана риба тон в собствен сос и пълнозърнеста питка или багета. Направете джоб и поставете рибата в него, за да получите страхотно хапване, равно само на около 70-80 калории. От хляба ще си набавите важните фибри и въглехидрати, а с рибата тон и малко зеленчуци ще получите и приятен вкус.

4

4. Овесена каша с боровинки, семена и ядки

В случай че сутрините не са любимото Ви време и се чувствате уморени, това е идеалната закуска за Вас. Кашата не само ще Ви засити, но и ще Ви даде необходимата доза енергия.

5. Бъркани яйца със спанак и авокадо

Страхотен вариант на комбинация от традиционен и модерен вкус са бърканите яйца със спанак и половин авокадо. Комбинацията от вкусове ще направи деня Ви по-свеж и зареден с енергия.

6. Мляко с ябълки, орехи и канела

Това е една от най-вкусните и същевременно здравословни закуски. Препоръчваме Ви да приготвите ястието у дома, тъй като готовите плодови млека съдържат голямо количество захар. Нарежете ябълката на кубчета, добавете смелени орехи и канела. Прибавете всичко към кисело мляко и се насладете на превъзходния вкус. Освен вкуса, тази закуска е и богата на фибри, протеини и полезни мазнини.

3

 7. Яркозелено смути

 Със смутито няма как да сбъркате. Използвайте въображение и желание и здравословната закуска Ви е гарантирана. Прибавянето на зелени плодове и зеленчуци засилва положителния ефект върху тялото и спомага за засилването на имунитета на организма.

Разгледайте нашите хранителни добавки за добро здраве, които да включите в сутрешното си меню  тук.

Моята количка

Нямате продукти в количката.

Сравни продуктите

Вие нямате продукти за сравнение.

Анкета

Какви слънцезащитни продукти предпочитате?